RSS

Hujan!

Saket htie rsa apabila hari yang aku perlukan untuk mnambah kelajuan aku.
hari hujan.
kelajuan berkurang dan keberatan bertambah. *nie yang salu jadi.
aduhhh. aku prlukan stamina yang ckop utk semua sukan akuw.
rabu ada game rugby. tpi xsure aku boleh maen ka dak. 
sebab aku masih baru dlm kolej. kalo dekat smkdso aku dah ada tmpat. 
kat kolej susah aa. maybe takdak tmpat pa. haihh.
aku masih tertnya tnya. byla bola antara sekolah premier. spa tuan rumah. 
harap harap jaoh la skit. tu suma sijil kebangsaan. dlm bola kolej.
aku ada tmpat. maybe in central midfiled or a second striker maybe.
aku perlukan stamina dan kekurusan time aku standard six.
ohh god! help me to achive this. i love sport. thats my hobby!
hari nie aku miss skolah. harap xdak apa yg ketinggalan sgt. 
tmbah sbject fav. addmath<3 *wlupon sush aku xdpt prove tpi aku suka.
HAHAHA.

0 comments:

Post a Comment