RSS

oh mann!

nohoiii.
fahmi pulonn weyyy.
buu fahmii.
buuuu.
org nk buat belog dya pon pulon.
tpi hakikatnya dya xlyk langsong.
hakhakhak.
aku nk hbaq apa ni weyyy. celaru dah akuw, hahaha.
ahaaaa.
hbaq p la nohh.
Muhamad Zulfahmi Bin Jafri.
dapat 8A.
makcik Romlah ngn pakcik Jafri bangga!
orang dlm umh bengangg!
kerap xp skolah dpt 8A.
hahaha.
agk kojiaq laa aku kena.
mlm sebelum kuaq results.
aku mmg selumber poyo jaa. p maen ftsal g kowt.
balik2 maen ftsal.
suma wt usya panaih. chuak la akuwwww ;p
mai mai umie kta.! hoi! hg pmr bwat mnatang pa. dpt 2A 1D.
hg mngaji pa. aku suqoh p skolah xmau.
aku dok wt muka innocent jaa.
dlm hati nk reyau. aku mmg bajet sej dh D.
huhuhu. 
aku pkiaq dh buat dh. apa bole buat. hahaha.
mai mai bgon esok dgn xsmngat lngsong. p laahh amikk dengan muka monyok.
amik result xtgk pon. mai mai tgk suma A. aik? aku igt TERamik yg org len dh.
mai mai aku check.! oh my god! Muhamad Zulfahmi Jafri. KC008K153.
sumanya A. mai mai umie plok nangeh2. oh aku dipermaenkn. xguno btoi.
hahahaha.
tpi rlax suda.
hadiah yg aku dpt!
Sony Ericsson Vivaz.

jd laa yg tuuu.
pdahai pak cek kta.
nk amik fone apa amik jaa.
tpi pkiaq ekonomi xlma merosot hoi.
kesian kt ayh den.
hahahahahhaa. 
then continue to this day.
Muhamad Zulfahmi Jafri offically 16 years old now.
cek dapat.
oh mann!
kasut bolaa!
macam taon lepas ja nieyy.
tapi ada lagi.
dapat spek mata baru.
hohoi.














0 comments:

Post a Comment